|
|
|
4. Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljevJanez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus, 2010, končno poročilo o rezultatih raziskav Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, izobraževalni programi, kurikulum, vseživljenjsko učenje, Slovenija Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljevJanez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus, 2010, končno poročilo o rezultatih raziskav Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
9. Skupnostno izobraževanje za aktivno državljanstvoKatja Lihtenvalner, 2011, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, andragogika, skupnostno izobraževanje, aktivno državljanstvo, znanje, pedagoška metodologija, študija primera Celotno besedilo (datoteka, 1,98 MB) |
10. Vloga učitelja v oddelku podaljšanega bivanja devetletne osnovne šoleTamara Muraus Klemenčič, 2011, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, osnovna šola, pouk, podaljšano bivanje, učenje, pedagoška metodologija Celotno besedilo (datoteka, 576,52 KB) |