1. Uvedba novega živilskega izdelka na slovenski trgMelita Klopčič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, prehrana, novi proizvodi, trg, tržne raziskave, tržna analiza, promocija, strategija trženja, življenjski ciklus Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Načrt trženja revije Emperator DJGorazd Bavdaž, 2004, diplomsko delo Ključne besede: trženje, tisk, novi proizvodi, tržna analiza, konkurenca, trg, trendi, okolje, poslovno komuniciranje, cena Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Analiza panoge kot podpora pri odločanju o vlaganju v lastniške naložbePrimož Artač, 2005, diplomsko delo Ključne besede: finančni trg, trg kapitala, investicije, panoge dejavnosti, produkcija, novi proizvodi, tehnologija, tržna struktura, konkurenca, benchmarking, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
6. Analiza privlačnosti trgov v razvoju za farmacevtske družbeUrška Judež, Darijo Krivaja, 2017, magistrsko delo Ključne besede: dežele v razvoju, Egipt, Nigerija, farmacevtska industrija, zdravila, trg, ekonomska rast, strategija, raziskave, razvoj, novi proizvodi, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Vpeljava naprave Printbox na avstrijski trgJernej Markič, 2014, magistrsko delo Ključne besede: Avstrija, zunanja trgovina, izvoz, trg, novi proizvodi, tiskarstvo, trženje, tržne raziskave, tržna analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Trženje novega tehnološko inovativnega izdelka BFStimulator na slovenskem tržiščuKatja Stopar Eržen, 2016, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trg, trženje, novi proizvodi, visoka tehnologija, konkurenca, dobavitelji, analiza, pravni vidik Celotno besedilo (povezava drugam) |
|