|
|
3. Management znanja v slovenski podjetniški praksiAnja Hauptman, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetništvo, obvladovanje znanja, znanje, učeča se organizacija, človeški kapital, uporaba človeških zmogljivosti, case study, založništvo, Vale Novak, Prešernova družba, Mladinska knjiga, DZS Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Analiza in uporaba navideznega nakupovanja; primer MKTŠpela Kržišnik, 2005, diplomsko delo Ključne besede: trženje, navidezno nakupovanje, prodaja, kadri, prodajalna, storitve, kvaliteta, analiza, case study, knjigotrštvo, Mladinska knjiga Trgovina Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Odnos kupcev do osebne prodaje na domuTamara Posedi, 2005, diplomsko delo Ključne besede: trženje, direktno trženje, prodaja, nakup, potošnik, tržne raziskave, case study, knjigotrštvo, Mladinska knjiga Trgovina Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Analiza programa zvestobe kupcevTanja Jordan, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, knjigotrštvo, podjetje, Mladinska knjiga, prodaja, nakup, lojalnost, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Analiza prodajnih tekmovanj namenjenih knjigarjem Mladinske knjige TrgovineJaka Mohorič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, založništvo, podjetje, Mladinska knjiga, prodaja, kadri, nagrada, trženje, poslovno komuniciranje, pospeševanje prodaje, raziskave Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Oglasni mediji MKZ, d.d.Joža Perhavc, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, knjigotrštvo, založništvo, Mladinska knjiga založba, trženje, oglas, tisk, tržna analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Eksperimenti kot metoda preverjanja motivacijskih dejavnikov odziva pri neposredni poštiUrška Velepec, 2007, magistrsko delo Ključne besede: trženje, direktno trženje, cilj, potrošnik, motiviranje, testiranje, case study, knjigotrštvo, Mladinska knjiga Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Prenova procesa prodajnih akcij ob uvedbi nove programske rešitveIgor Pušnar, 2008, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, knjigotrštvo, podjetje, Mladinska knjiga založba, poslovanje podjetja, poslovni proces, odnosi s strankami, direktno trženje, strategija trženja, tehnologija, spremembe, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |