1. Boj za prevlado na trgu med proizvajalci spletnih brskalnikovBernard Velkaverh, 2003, diplomsko delo Ključne besede: nova ekonomija, informacijski sistemi, informacijsa tehnologija, Internet, programi, Microsoft, Netscape, monopoli, konkurenca, zakonodaja Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Etična vprašanja pri nagrajevanju menedžerjev z delniškimi opcijamiHedvika Hribšek, 2003, diplomsko delo Ključne besede: delovna razmerja, manager, plače, nagrade, delnice, opcije, poslovna matematika, etika, case study, Enron, Worldcom, Vivendi Universal, Microsoft, Merkur Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. MonopoliNina Spruk, 2006, diplomsko delo Ključne besede: ZDA, EU, informacijski sistemi, podjetje, Microsoft, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, monopoli, zakonodaja Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Vloga ravnanja z ljudmi pri delu pri spodbujanju inovativnostiSaša Batistič, 2008, diplomsko delo Ključne besede: visoka tehnologija, informacijska tehnologija, podjetje, Google, Microsoft, Apple, uporaba človeških zmogljivosti, kadri, izobraževanje, nagrade, razvoj, kariera, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Integracija aplikacij z uporabo Microsoft Biztalk-aBorut Pirnat, 2008, diplomsko delo Ključne besede: storitveno vodilo, integracija aplikacij, upravljanje poslovnih procesov, Microsoft BizTalk, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 858,66 KB) |
|
9. Primerjava orodja Microsoft Dynamics 4.0 CRM z orodjem Microsoft Outlook 2007 z Business Contact Manager in kriteriji odločanja za izbor podjetju primernejšega orodjaPeter Hazler, 2009, diplomsko delo Ključne besede: kriteriji za primerjavo, Microsoft Dynamics 4.0 CRM, Microsoft Outlook 2007, Business Contact Manager, računalništvo, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,53 MB) |
10. Izdelava strateškega plana informacijskega sistema za podporo prodaji in trženju izdelkov visoko cenovnega razredaDejan Dular, 2009, diplomsko delo Ključne besede: strateški plan, analiza, visoko cenovni izdelki, razširitve, upravljanje odnosov s strankami, microsoft crm 4.0, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 3,44 MB) |