Ključne besede: lokalizacija, multinacionalka, Lidl Slovenija, komunikacijski proces, lokalni potrošniki.Celotno besedilo (datoteka, 1,52 MB)
Ključne besede: delovno pravo, delovna razmerja, delovni čas, okrajšani delovni čas, produktivnost, efektivnost, zakonodaja, case study, trgovinsko podjetje, LidlCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: Slovenija, prodaja na drobno, management, obvladovanje znanja, strategija, podjetje, Lidl, poslovni proces, analizaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, vedenje potrošnikov, zadovoljstvo, lojalnost, mediji, case study, LidlCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: Slovenija, diskont, prodajalna, Hofer, Lidl, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, raziskave, analizaCelotno besedilo (povezava drugam)