Ključne besede: potrošnja, potrošnik, zaščita potrošnika, cena, globalizacija, blagovne znamke, dobiček, izbiraCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: notranja trgovina, nakup, odločanje, izbira, trženje, blagovne znamke, zadovoljstvo, lojalnost, brezalkoholne pijače, kava, tržne raziskave, analizaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Merkur, trženje, pospeševanje prodaje, blagovne znamke, izbira, raziskave, analizaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: motorna vozila, življenjsko okolje, kultura, prosti čas, sociologija, segmentacija, blagovne znamke, izbira, tržne raziskave, analizaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: tržna znamka, izbira tržne znamke, Tržno komuniciranje, Religija, Kultura, Izbira blagovne znamke, Slovenija, Turčija, Magistrska delaCelotno besedilo (povezava drugam)