1 - 3 / 3 1 |
1. Vpliv vzdušja v prodajalni na nakupno obnašanje Helena Kuzma, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, prodajalna, Emporium, prodaja, nakup, potrošnik, psihologija potrošnika, okolje, raziskave, analiza |
2. Vpliv integriranega trženjskega komuniciranja na imidž Emporium Lidia Pavlin, 2003, magistrsko delo Ključne besede: trgovina, trgovinsko podjetje, Emporium, identiteta podjetja, image, blagovne znamke, trženje, poslovno komuniciranje, case study |
3. Zgodovinski pregled proizvodnje cementa in uporabe betona v Sloveniji Damjana Gligić, 2011, diplomsko delo Ključne besede: gradbeništvo, diplomska dela, portlant cement, cementarna Trbovlje, cementarna Anhovo, železobeton, Zmajski most, Jubilejni most, Pollakova tovarna, tovarna Rog, Urbančeva hiša, Galerija Emporium |