1. Some predictors of perceived support and proximity in students during COVID-19 distance learningSonja Pečjak, Tina Pirc, Anja Podlesek, Cirila Peklaj, 2021, izvirni znanstveni članek Ključne besede: epidemics, coronavirus, distance learning, resilience (psychological), students, teachers, psychological well being, psychosocial well being, support, proximity, Connor-Davidson resilience scale CD-RISC-10 Celotno besedilo (datoteka, 513,29 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
2. Assessment of Slovene secondary school students' attitudes to biotechnology interms of usefulness, moral acceptability and risk perceptionHelena Črne-Hladnik, Cirila Peklaj, Katarina Košmelj, Aleš Hladnik, Branka Javornik, 2009, izvirni znanstveni članek Ključne besede: odnos mladostnikov, biotehnologija, uporabnost, srednješolci, moralna sprejemljivost Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Opredelitev in vrednotenje dejavnikov, ki vplivajo na učinkovitost eksperimentalnega dela pri učenju in poučevanju kemijeAna Logar, 2016, doktorska disertacija Ključne besede: eksperimentalno delo, učenje, poučevanje, učitelji, kemija, osnovne šole, doktorske disertacije Celotno besedilo (datoteka, 4,64 MB) |
5. E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenjaAlenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj, 2021, izvirni znanstveni članek Ključne besede: e-učno okolje, samoregulacijsko učenje, sledenje aktivnosti, učne opore Celotno besedilo (datoteka, 599,49 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
6. Slovenian validation of the childrenʼs perceived use of self-regulated learning inventoryLuka Komidar, Anja Podlesek, Tina Pirc, Sonja Pečjak, Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček, Alenka Gril, Bojana Boh Podgornik, Aleš Hladnik, Alenka Kavčič, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt, Matevž Pesek, Cirila Peklaj, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: self-regulated learning, academic achievement, educational psychology, elementary schools, test adaptation, test validity, measurement invariance, Children's perceived use of self-regulated learning inventory CP-SRLI, primary education, test adaptation, validity, measurement invariance Celotno besedilo (datoteka, 314,70 KB) |
|
8. Učni uspeh pri slovenščini in metakognitivno znanje o uporabi učnih strategijSonja Pečjak, Tina Pirc, Cirila Peklaj, 2020, izvirni znanstveni članek Ključne besede: pedagoška psihologija, učni uspeh, slovenščina, učenci 9. razreda, samoregulacijsko učenje, metakognicija, metakognitivno znanje, učne strategije, uporaba strategij, učna motivacija, samoučinkovitost, osnovne šole, Vprašalnik metakognitivnega znanja, Vprašalnik o načinih dela za šolo Celotno besedilo (datoteka, 661,26 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
|